BERRY365, WAJAH BARU OPTIBERRY & OPTIPLUS 2020


Anda pengguna Optiberry dan Optiplus? Untuk makluman anda, Optiberry dan Optiplus kini telah mempunyai wajah dan nama baru. Nama terkini bagi keduanya ialah :
Optiberry -->  Berry365
Optiplus --> Berry 365x



Optiberry buat mak pening!


Misteri mak pening akhirnya terungkai hari ini!

Sebelum ini CT scan sudah, MRI sudah...result takde apa-apa. Hari ni kakak bawak mak tukar spek mata. Rupa-rupanya nak tahu tak?
Mata kiri mak dah kosong kosong kosong. Tak perlu spek! Mata kanan perlukan power 40 jer. Spek lama power beratus-ratus you! Patutlah mak pening, Optiberry yang buat mak pening. Sian mak...
Inilah kesan Optiberry. Hanya 4 tablet sehari. Mak dah 79 tahun tau. Alhamdulillah kan!

Jadi, hari ni dah tempah spek dengan power baru yang jauh lebih rendah dari dahulu iaitu kiri 0, kanan 40. Lepas ini mak tak pening lagi kerana kanta spek yang tidak sesuai, in shaa Allah. Mak punyalah gembira, kami apatah lagi!
We love you mak <3 .="" span="">
Puan Ernie dan Mak.




Optiplus Delivery : Customer Feedback

"Optiplus reached already this afternoon. Thank you. Unlike the previous agent of Damansara, I waited eight days for the Optiplus to reach". - Miss L, Sarawak.

.
Thank you Miss L. We are more happy to make our customer healthy and happy with our product and service. This is not comparing our service to others but this is to prove that we are committed to give everyone a fast delivery, either COD or Pos Laju.
.
Looking forward to deal with you again in soon future.
.
Thank you.

VIP Service. Fast Delivery. COD available*.



Optiplus di TV Al-Hijrah Channel 114

Optiplus dan Optiberry kini sedang bersiaran di TV Al-Hijrah, channel 114. Jangan lupa saksikan tau. Jadual penuh:

Ingin tahu apakah Optiplus dan Optiberry? KLIK SINI.

Ingin lihat apa kata mereka yang telah menggunakan Optiplus dan Optiberry? KLIK SINI.

Ingin buat tempahan? KLIK SINI.




Berries adalah "Batu Kripton" untuk kanser.

Certain flavonoid-rich berries are the "kryptonite" of cancer and are well-known antioxidants crucial in prevention!

No MD or oncologist in the USA would dare recommend berries for cancer treatment, for fear that you'd either tell them the visit was a waste of time and money, or you'd wonder why they went to 8 to 12 years of medical college.
Berries may be the best advice any doctor could ever offer a patient who needs cancer-fighting superfoods instead of chemotherapy, radiation and chemical pharmaceuticals.
After all, cancer is caused by chemical consumption, so use some common senseCherries,blueberriesstrawberries (organic of course), blackberries and cranberries contain potent flavonoids, and the sugar is carried in the pectin, unlike refined sugars, so don't worry about that.
The proanthocyanidins are also a protective mechanism for preventing disease, as they lower inflammation, reduce blood pressure and increase longevity by fighting the aging effect of free radicals.
.
Source : naturalnews.com

TESTIMONI OPTIPLUS UNTUK KENCING MANIS

Terbaru, kami menerima maklum balas pengguna Optiplus ini yang berkaitan TESTIMONI OPTIPLUS TERHADAP KENCING MANIS (DIABETES).

"Dia sendiri pun terkejut sedangkan ubat tak makan. Hingga dia suruh test dua kali!" 
Baca maklumbalas penuh di bawah :
.
"Syukur dan alhamdulillah sesangat berterima kasih. Gula hubby yang saya cakap pada puan tadi dengan bacaan 25++. Terperanjat bila dengar bacaan dia 5.6. Tu pun hanya sekali baru saya bagi dia makan. Dia sendiri pun terkejut sedangkan ubat tak makan. Hingga dia suruh 2 kali test. Biasa makan ubat pun dia punya bacaan akan tinggi juga. Kalau sebelum ni makan ubat pun saya tengok tak jauh berubah. Dia sendiri pun rasa tak percaya. Keajaiban kuasa Allah swt semuanya. Bagi saya pun sikit takda rasa kesal cuba Optilus ni kerana sebelum ini dah banyak guna produk lain tapi kesan takde beza sangat. Tanya hubby sekejap tadi camna rasa badan ada letih ker tak? Katanya okay. Rasa segar bertenaga. Jika tak, sebelum ini muka dia masuk wad pun tengok semacam jer. Macam tak kuat semangat. Dengan izin Allah, ni saya nekad dan dia rasa gembira sebab dia rasa ada peningkatan pemulihan pada dirinya. Ikutkan hati dia tak nak makan tapi saya berkeras hati beli OPTIPLUS ni supaya sihat walafiat. Terima kasih juga puan Latifah kerana kita ditemukan utk kesihatan insan tercinta.."


=============================
SHARE IF YOU REALLY CARE !!
Anda mungkin membantu ramai orang lain yang memerlukannya.
=============================

KLIK SINI UNTUK INFO OPTIPLUS / OPTIBERRY






HEALTHY TIPS . TIPS KESIHATAN.

Tips kesihatan khas untuk anda. Setiap kali anda makan atau minum, sesungguhnya anda sedang MENYUBURKAN penyakit atau MENGHALANG penyakit. Mana satu pilihan anda?Saranan kami, pilih untuk makan dan minum sesuatu yang menghalang / melawan penyakit tau! Kesihatan adalah kekayaan sebenar.


****************************************************
*****************************************************

*****************************************************